
Verzenden en retourneren
Bestelling en levering
Voor 21:00 besteld? De gemiddelde levertijd bedraagt 2-5 werkdagen. Wij hebben echter een aantal uitzonderingen op de regel.
- Leveringen naar België hebben gemiddeld 1+ dag langer nodig.
- Tijdens de feestdagen en overige drukke periodes kan het zijn dat de levertijden uitlopen. Hou hier aub rekening. We doen uiteraard ons uiterste best om z.s.m. te leveren.
Zodra je een bestelling hebt geplaatst kan je deze volgen na verzending. De tracking link vind je in de verzendmail. Deze tracking link is klikbaar en verstuurd je naar de website van DPD. Hier kan je alle informatie omtrent je bestelling vinden.
Verzendkosten
De verzendkosten zullen verschillen naargelang de bestelling en de bestemming. Deze variëren tussen de €4,95 en €7,95.
Retourneren
Je kunt je bestelling tot 30 dagen retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.
Eenvoudig retourneren in 3 simpele stappen
Stap 1: Neem contact op via support@jouw-juweeltjes.nl of ons contactformulier om een retourformulier aan te vragen. Vul deze vervolgens volledig in.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track & Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk voor de retourkosten.
Stap 3: ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen weer op je bankrekening staat.
Je kan altijd contact met ons opnemen via support@jouw-juweeltjes.nl wanneer er iets niet duidelijk is. Wij proberen je dan zo spoedig mogelijk te woord te staan.
Let op: om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en niet gebruikt zijn. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Vragen over je bestelling?
Heb je vragen over je bestelling? Dan kun je altijd contact met ons opnemen, ook in het weekend en buiten kantooruren.