geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
kocht Expressive Blue Bracelet πŸ‘
geleden check_circle Geverifieerd
kocht Amethyst Crown Bracelet πŸ‘
geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
kocht Eye of the Tiger Bracelet πŸ‘
geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
geleden check_circle Geverifieerd
kocht Jouw Juweeltjes Cadeaubon πŸ‘
geleden check_circle Geverifieerd
Meteen naar de content

Volg ons!

VΓ³Γ³r 21:00 besteld = Morgen in huis!

info@jouw-juweeltjes.nl

Dagelijkse stretch routine

Dagelijkse stretch routine

Het is altijd een goed idee om de dag te beginnen met het langzaam wakker maken van je lichaam. Vandaag wil ik graag een paar makkelijke stretches met je delen die weinig tijd kosten en je helpen een soepeler lichaam te krijgen.


Begin met rechtop te staan, je armen ontspannen langs je lichaam, voel hoe je voeten de grond raken. Terwijl je nu zachtjes door je knieΓ«n gaat, zwaai je je armen van voor naar achter, ongeveer tot de hoogte van je hoofd. Dit zal je lichaam opwarmen. Herhaal dit drie keer.


Ga weer rechtop staan, voel hoe je voeten nu meer verbonden zijn met de aarde. Breng je armen zijwaarts omhoog naar de hemel en strek je lichaam op een inademing. Buig dan vanuit je middel en probeer op een uitademing je voeten aan te raken. Herhaal dit drie keer.


Ga rechtop staan, houd je linker pols met je rechterhand vast achterop je rug, losse knieΓ«n, rol je schouders drie keer naar voren en dan drie keer naar achteren. wissel je handen en herhaal.


Ga rechtop staan, voel je verbondenheid met de aarde. Breng je kin naar je borst, dan je linkeroor naar je linkerschouder, buig nu zachtjes je hoofd naar achteren, en breng dan je rechteroor naar je rechterschouder. Herhaal dit drie keer.


De laatste oefening is een vrije bewegingsoefening, elke beweging die je voelt dat je lichaam nodig heeft is goed. De enige regel is dat je rustig moet blijven doorademen. Zet je wekker voor 1 minuut en begin met stretchen en bewegen. Je kunt dansen, je kunt springen als een ballerina. Je kan push ups doen of langzame tai Chi bewegingen maken. Alles kan. Dit is een mooie manier om je creativiteit te vergroten, terwijl je geniet van je lichaam.


Het doen van deze stretches duurt niet langer dan 5 minuten en je hebt er niet al te veel ruimte voor nodig. Probeer deze stretches ongeveer een week lang iedere dag te doen voordat je er andere stretches aan toevoegt. Door klein te beginnen, zal je het gemakkelijker vol blijven houden!


Carpe punctum, pluk het moment en leef met zwier,



Michelle van Jouw Juweeltjes

Laat een reactie achter

50.000+ tevreden klanten

1 dag levertijd

Klantenservice reageert binnen 24 uur

SSL-beveiligde betalingen